Wednesday, September 29

WaKenaBeb!


daie sapa mok di sut lok? daie aku ka daie B?
 rupanya hanya cerita rekaan semata mata dari B.
arhh. WaKenaBeb! hari tok B telah buat banyak spekulasi2 yang kurang sedap di dengar. 
mentang mentang B demam. dengan alasan heng ya la beguro tahap siyes.
 B boleh begurau senda kedak ya la? eiihh. 
aku ri tok dengan percoma jak la polah muka ala ala menjus dengar crita ada orang ajak kawen? lomm.
mun sik di sut daie B. piat tinga boleh? 

petang tadik B kol 3 kali. 3 kali juak ku sik nyaut. merajuk tok! pas ya aku tetido.
 nya kol agik.
siyes. aku sik dengar bunyi tepon mendayu2 mintak di saut.
 3 kali juak. pas ya mesej. 

B: Thanks.

uihh. sapa merajuk sapa tok? arhh. sik da. aku tetap mempertahankan iman aku.
aku lok merajuk! 

DONE!



p/s: agak agak la beguro ya. -.-

6 juta pencarut terbaekk:

Vivian said...

hehe mun kmk..manas juak mek..bukan apa..tkut bena disebalik guro lak..

Faizal n Fashitah said...

Aaa... tadik gik mek dah tauk. Nang onglaki pun style kedak ya nektok. Tiap kali onglaki demam, mesti sidak akan mbak kesah hal kenak pinang ompuan. Normal la ya..

erolnukman said...

hehehe...si pasal2 lalu nak ngesut daie org..nak bmanjak2 ng ktk lah ya...layan jak...best apa?!
=P

Ninie Nordin said...

Kak.V,
ya la. sapa sik manas bguro tahap dak ya. lak mena2 bok tauk. d pdh nya heng. eh. mcm2 jak. heeee.

bro.terbiut,
haihh eh. bla ndak ka? bkn tak suroh mek tunok umh ketua kpg tek ka? yarhh. kmk bok tauk mun org laki demam giya la olah nya. paduuu. ;P

bro.erol,
nyawa geram. asa nak sut2 jak daie org bha. hahaha. ng giya la cara bmanjak? yerr.

flo... said...

uii...mun kmk mok emo juak denga guro kedak ya...hahahaha...

Ninie Nordin said...

sis.flo,
emo + moha sali eh. HAHAHAHA. B kmk dh sik da idea mok bguro kali. ;P