Thursday, September 30

Semakin Maju.

Aku mula bejinak jinak dalam dunia perniagaan dari tahun lepas. aku lah bos. aku lah kuli. aku lah sketeri. aku lah bla bla bla dan bla. dari mana datang nya modal? arhh. tak payah la ku cerita pasal modal. yang penting aku sekarang dah semakin maju. sekarang aku telah membuka cabang baru dalam dunia perniagaan aku. dan aku sedang menungga peluang yang akan datang. . 


ok lah. aku pun malas gak la nak stori panjang2. kang korang boring lak. almaklumla. bm aku tak berapa. aku cakap ikut sedap kepala otak aku je la. korang boleh la tengok bukti bukti di bawah. bukan nak show off. nanti korang cakap aku bohong pulak kan. korang cakap plak aku cakap tak serupa bikin. nahh. sila la tengok sendiri yang aku sekarang semakin maju. (:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.









 kuang kuang kuang! ya jak la stori ku tek. HAHAHAHAHAHA.  best kan! ada bisnes kedirik.
yerrr. mun stakat befesbuk like siya sitok. baca d post orang ntah pa pa ntah. komen ngan sapa sapa pun boring juak nak. bagus layan games lam fesbuk. sik juak boring gilak mun ari ari fesbuking. ;b


13 juta pencarut terbaekk:

Faizal n Fashitah said...

Selamat berbisnes! semoga jereki kitak taun tok betambah gik yerrRRrr ishkk tok la jadi nya bila dah khayal glak ngan FB ishkk

Ninie Nordin said...

bro.terbiut,
aminn. makseh doakan kmk. hahahaha. aih. sik da mek khayal ngn fesbuk. mek khayal ngn games jak eh. grrr.

hani apandi said...

haha..tauk sik mek sik suka main game! sik reti & malas amik tauk..:p

labulabi said...

kitak dah makan ubat x ari tok.wakakakaka.mejin jadi bisneswomen indah eh.bagus kitak bukak bis ambik gambar jak.hehehe

flo... said...

adoi!!! byk juak bisnes ktk..haahahahah......
mek dolok masa stdy gila main game..smpe ke subuh..smpe x g kelas..hahahahha...
nek tok dh stop...awal2 main fb dolok ada la gila men game..nek tok xda gk..kekekeke..
mls dh...

Ninie Nordin said...

Hani,
eihh. rugi tak sik try test game. bestt! kmk tok la kaki games! arum bulak abis suma games mok d try. hahahaha. ;P

bro.labulabi,
arr. udah bro. telebih mkn ubt. ya la telebih mejin. hahahaha. insyaALLAH. tggu mek abs studi mek bukak bisnes photographer. erk. mun jak la.

Ninie Nordin said...

sis.flo,
banyakkkkk! untung maaa. hahahaha.
yarh. nok ktk ya ng gila la mun sampe sik turun kls. kmk tok pun smadi sik da keja. men game fesbuk jak la. hohohoho.

erolnukman said...

wahhh...maju2...siap ada mukak PUB gik ya..nasib sikda bisnes rumah urut..kekeke

Ninie Nordin said...

bro.erol,
hahh ktk. boh lupak singah PUB kmk ya. ada artis uu. hekhekhek. umah urut? lom dak gk. ;b

Vivian said...

kmk rasa mcm ada komen entri tok..kenak sikda bah..

AmirFX said...

Wasehhhh.. Maju ehh.. Kmk layan mafia ngn Car town jak dalam fb nun.. Semoga bisness ktk semakin sukses... haha...

Ninie Nordin said...

kak.V,
aih. kmk pun sik tauk juak koh. sik pasan. sistem error kali nak.

Ninie Nordin said...

bro.amir,
maju dan terus maju. hekhekhek. arr. game mafia ya best ka? mok try game ya p cam boring jak. yerr. makseh. moga tak sukses wak. ;P