Saturday, July 2

Agak Tak Berape Nak Frust Errrr ...

Assalamualaikum


ok. terus ke isi. sik da pengenalan. hahahaha.


bila aku polah entri baru ya tanda nya aku frust. hahaha. kira blog tok tempat aku mengadu. sik da org k melampias pengaduan. konon nyaaa~


susah kan jadi pompuan. sik alah alah sensitif dan sesentap. alahaii. rasa nak jadi laki ehh. erkkkkk. lariikkkk*


semput sa nyawa pas berlari. alaaa. berekot dari dapor ke ruang tamu sebab iklan dah abis nangga shaun the sheep. hohoo. sik da keja.


heppp. ada keja tapi polah dirik sikda keja. almaklumlah kemalasaan yang amatt. amat lah malas. mim alip lam alip sin. #skatikujak.


alaaa lapa ndah tengah malam butak tok. nak makan pun malas. arrr. susah jadi pemalas tok. susahh. nak jadi rajin pun susah. hahaha. dah pemalas nei gaya. 


bukan pa. bila frust nak. suma malas. serba serbi malas. nak taep entri tok pun malass. so boh nak polah aku frust. #ayat cover dirik.


ok. aku frust dan malas. madah dirik yang serba kekurangan tok. hahaha.


ok babai. -___-

2 juta pencarut terbaekk:

fLo said...

dr mula smpi abis wird frust jak...hehe...mbak elek ok...pg berekot gk..

Ninie Nordin said...

hehehe. puas mek berekot. rasanya dh turun 10 kg dh mala mbak berekot. errr.