Wednesday, December 29

Semakin Mesra Tapi Teman.

Assalamualaikum n hai semua. lamak dah sik mengemaskini blog. ya la tek nak. aku bz bha. yerrr. aok jak la. wpun aku lmak berdiam dirik. erk. slalu juak ngabas tak org ehh. mun sempat komen ku komen la. mun sik aku jadi silence reader jak. ekekekeke. kira dah masok 3 minggu aku d Politeknik Kuching. kira dah macam2 aku dah belajar dan macam2 kawan dan lah macam2 perangei n olah classmates yang macam2 la. grrrrr. ALHAMDULILLAH aku semakin selesa dengan sidak nya. mula2 aku masok nang rasa malu gilak2. aku kan penyupan. ededehh. siyess pok! penyupan dgn org mula2 aku baruk nak kenal. ambik masa yang sik brapa lamak mok mena2 ilang supan tek. tambah gk 2 3 biak laki suka ngatik aku. dem! 


macam2 aku mok stori sebenarnya. tunggu la next entri ohh. gk pun setengah jam gk ku da kelas Pneumatik & Hidraulik. modul ya susah gilerr tapi lecturer nya bestt gilerr. HAHAHAHA. so sik da masalah la aku modul tok. grrrrr. bahh. ya jak la. 


.
.
.
.
HAVE A NICE DAY (^0^)v

12 juta pencarut terbaekk:

labulabi said...

salam ninie.bleh x aleh kitak pun shout box ya kah tepi.kmk x pat baca enrti kitak ya.shotbox kitak ya diam di tgh2.bleh ator nak.tq.

Vivian said...

mek boleh ajar kelas ya..lebih best gik..hahahah

enjoy your life as a student! u will miss it later..like me!

AmirFX said...

Dah start belajar? Belajar menar2.. Boh berolah.. haha...

flo... said...

wee.....best hoo zmn stdy...asa mok stdy blt eh....

pssttt~~~ ktk dh tauk gney rupa miak ya ka?

ztie said...

yes yes!!! Doakan kmk dpt study blt! Tp kmk mok keja juak.sbb kmk mok duit! Cmn e tok ow??

Khaisya said...

iboh berolah aaaa...yerrrrr

hani apandi said...

study smart! u can do itt :)

sayang ninie, angan berolah okay.haha

Ninie Nordin said...

bro.labulabi,
ehhh. ya ka. pa mek ngga shoutbox ya renah jak rah tepi ohh. ktk dah refresh sik masa ngabas blog kmk. lak la kmk coba ator gk. huhuhu.

sis.v,
mun ktk ajar ng nait palak kmk lak. alu sik blajar mun tak ajar. hahahahaha. ya la tek. tgh menghargai masa ngah blajar tok. grrrr. mek keja lak pun kompem rindu kdk ktk.

bro.amir,
dh start blaja da. assignment pun dh start mengarei. grrrr. kmk sik brolah. kmk bait bha. ekekeke.

sis.flo,
yerrr. studi gk. ambik masterr. ekekekeke.

pssttt! dah tauk sapa nya aihhhhhhh! lak stori kt ym arhhh.

sis.jt,
ambik la PJJ. studi sambil kerja. ilmu masyuukkk. duit pun masyuuukkk. jd sik ktk studi blt tek? heeeee

sis.ka,
sik. sik. kmk sik brolah. erk. brolah ikit2 jak laa. ekekekeke.

sis.hani,
yee sayang hani. ktk juak. boh nakal2 kelak. hihihihi. tengkiuk beybehh!

syaftome said...

lamak xdengar berita...
nang bzlah ktk di sia...

besalah ya...
time awal2 nang malu...
tp bla dh kenal...
semua berolah sebenarnya...haha...

Ninie Nordin said...

bro.syaftome,
bz la juak. salu mek bkak blog. just sik da msa plh entri baru.

hahahaha. mena ya ehh. mula2 ng malu supan. kmk org ompuan la gk malu2. sidak laki boh pdh la. awl2 dh tunjok brolah. ekekekeke.

erolnukman said...

salam nini...lamak juak sik ngabas blog ktk...selamat tahun baru...

Ninie Nordin said...

bro.erol,
salam bro. ya la. kmk pun lamak juak sik ngabas blog ktk. pa2 pun selamat taun baru. (: