Thursday, December 9

Contest Laksam Berlipat


Assalamualaikum n hai semua. selama aku aktif dalam dunia blog. ni lah kali pertama aku join contest INI. tu pun setelah aku d tag oleh blogger yang kiut lagi cantik manis Cik Ainna kita. contest Cik Fatin Izzati ni berkenaan

'Header sape paling menarik + blog layout yang paling cantik dan yang paling kemas.'

so dengan rendah dirinya aku pertaruhkan header dan blog layout yang tak seberapa ini. yerrr.
terus terang aku cakap. header ni bukan aku yang buat. ia telah diciptakan oleh blogger otai kita Bang Odio yang kreatip. erk. so aku dengan muka tak malu dan tak segan aku akan tag 3 orang blogger yang sangat sangat la bertuah hari ni. jeng jeng jeng!

* * CIK YANN * * CIK KA ** & ENCIK LABULABI **

okeh. DONE! kepada Cik Fatin. semua terma dan syarat anda sudah saya lakukan. sekian selamat menilai dan terima kasih. 

.
.
.
.

psstt. aku kakar melaya ri tok. grrrrr. :D


4 juta pencarut terbaekk:

flo... said...

wish u luck...yerr~~~

Faizal n Fashitah said...

Wish u luck! semoga berjaya! lak mek tumpang hepi juak ehek. Mek simok join.. lak nangis sidak lak yerRRr eheheh...

syaftome said...

gud luck...
im rooting for you...hehe..

Ninie Nordin said...

sis.flo,
hahaha. mun menang lak share kdt. yerrr. ;b

bro.odio,
hahahaha. tumpang pun jd la ohh? ekekeke. ya mek sik mok tag ktk. kompem tak menang lak. sik mok kmk. ekekeke. ;b

bro.syaftome,
yerrrr. tengkiuk tenkiuk. :DD