Sunday, October 10

Hadapi Dengan Senyuman (:

Assalamualaikum & Hai semua. keputusan tadik agak mengecewakan walaupun ada peluang ke-2. ya pun mun peluang ke-2 ya tek aku dapat or sik.
 so aku set dalam dirik aku ...


HADAPI DENGAN SENYUMAN ( :

ya jak koh pake ngubat ati. lam ati nang kecewa & menangis. aku asa aku telah mengecewakan mak & ayah. nek tok aku tunggu keputusan keduak dalam masa sebulan gik. 


aek mata mengaler ahernya. -__-

12 juta pencarut terbaekk:

erolnukman said...

pa crita?...:)

Vivian said...

APE CER?

hani apandi said...

apa cerita sebenarnya?
sabarlah..

Faizal n Fashitah said...

Sabar.. hadapi dengan kesabaran. Biar jak nangis.. jangan dipaksa. Apapa pun, 2nd results lak mbak jak sembahyang hajat.. n tawakkal k?

labulabi said...

pa kes tok ninie.coba cita lok.hehe.

flo... said...

setiap bnda terjd ada hikmahnya..yala tek hadapi dgn senyuman jak...=p

cheersss~!!!

Amni said...

aok lah.. apa cerita deng? ngee....

Ninie Nordin said...

bro.erol, kak.v, hani, bro.labulabi, kak.amni,
sebulan akan dtg kmk stori ok. :D

bro.terbiut & sis.flo,
terima kasih atas kata2 semangat anda :D

syaftome said...

watever it is...
good luck on ur second chance...
think positive n be positive...
n yeah...keep on smiling...
maybe u'll get a better chance next time...

Ninie Nordin said...

bro.syaftome,
thanks bro. aminn. hope 2nd chance dpt la. (:

Amni said...

Yoh! Sebulan gik lamak lalu!!!!

Ninie Nordin said...

kak.amni,
aih. ney da lmak. sebulan jak ya. kmk janji kmk stori ok wpun keputusan ya kelak akan mengecewakan kmk skali lagi. erk.