Thursday, September 2

Sik Berasa [:

Salam (:

haiss. sik berasa ndah posa taun tok ohh. 8 hari gik tinggal. paduu. 
HAHAHAHA.
rasa mok tambah posa gk. (esen. lam hati lonjat lonjat mok raya!) ehh. tak orang tek mesti dah da baju raya nak? mestii. agik agik ompuan. sik sah raya mun sik da baju raya nok baru. 
MACAM AKU! tapi taun tok aku polah 2 pasang jak. nyankong taun marek. 4 pasang. malas la mok polah sampe 5 6 pasang. membazir. kan kan kan? gik pun aku tok bukan la kaki kuang kuit g umah orang. lebih suka dok diam dalam umah. bak kata nenek aku tok la penyupan. KEHKEHKEH. 
nyambut tetamu atang umah. sedekah senyuman ngn dak nya pas ya polah hal kedirik. mesti orang padah aku sombong. ntah la. aku sik kesah. janji aku sik kaco hidup sidak nya. nang olah aku giya bha. orang banyak kakar. ku banyak kakar juak. orang diam aku diam jak. 

eeiih. sik saba ku mok balit kampung. lak aku ngeso ngan tak orang arr gney kampung ku. :D

12 juta pencarut terbaekk:

flo... said...

yerrr~~~ selamat ari raya hooo..
kueh raya dh plh x?...

Ninie Nordin said...

samat ri raya juak.
kueh raya? sik polah koh. beli jak. HEEE.

ztie said...

selamat ri raya~!

Ninie Nordin said...

samat ri raya. duit raya da?

ztie said...

erk! duit raya? dtg umah~ lak berik kueh raya. ehehehe

Ninie Nordin said...

aih. kueh raya nyaman sik? mun nyaman mok mek. heeee.

ztie said...

aieh!!! nyaman! tp kueh mek sik tahan lmak. polah ritok.. esok abis. ekekek.. kueh lain tahan lamak@ tapi sik tauk nyaman sik. kueh tunjok bah. yerr

Ninie Nordin said...

yerr. alu abis. mun umah tak sebelah jak tek nang kinek2 mek agak. hahahaha. sik mok nok len. kmk mok nok kueh laku ya tek.

hamzah ian said...

aku tak paham.

Ninie Nordin said...

buat buat paham bro ;b

Faizal n Fashitah said...

Kira ok laa ya 2 pasang baju raya. Yalah tek, mek arap kitak sik nempah baju raya rah Kak Sal la.. ya bok ancus baju raya kitak klak. Kedak alien kitak beraya taun tok lak..

Ninie Nordin said...

kmk asa kak sal ya telebih idea nak reka reka baju koh. mun mak kmk nang kompom ngerais ngga rekaan kak sal. mtak d jaohkan eh. hehehe.