Wednesday, September 15

Secara Jujur ..

Salam (:

bukak jak blog tok terus ngabas blog org. baca baca entri tebaru. zasss. aku telah d tag oleh Sis Flo. HEHEHE. nah. jujur gilak dah tok ku menjawab suma soalan. 
sik da bulak. tok la fakta. bukan auta okeh. 



SECARA JUJUR, APA PERISTIWA PALING GEMBIRA PERNAH MENYENTAP KE DALAM HATI ANDA PADA TAHUN LEPAS? 
- arr. apa ohh. asa asa sik da la sampe menyentap ke dalam hati maok pun naluri. pikirrr lok. ku asa sik da eh. siyess. mun ada pun ku lupak. arhh. ya la padah nya makan palak ikan. grrr. \:


SECARA JUJUR, SIAPA YANG SENTIASA BERADA DI DALAM HATI ANDA SELAIN IBU BAPA DAN KELUARGA? 
- mesti lah si pujaan hati! Encik Hafizan Safiee. nang sentiasa lam hati la. lam otak. hari hari ingatnya walaupun bejaohan. :D


SECARA JUJUR, SEBUTKAN KENAPA ANDA MENULIS BLOG?
- sebab aku rasa nak tulis blog. KEHKEHKEH. sebab aku lebih selesa ngereco, ngerepak, n so on la lam blog daripada fesbuk. mun lam fesbuk. 1000 orang friends ta 1000 orang la baca. segaann kohh. mun lam blog. sapa sapa nok rajin baca. baca la. kan kan kan?



SECARA JUJUR, ADAKAH ANDA RASA DIRI ANDA BERHARGA? 
- mun aku emas. aku rasa berharga la. KAHKAHKAH. semestinya. aku berharga bagi org nok sayang aku. (:


SECARA JUJUR, APA CITA-CITA ANDA TIME KECIK2 DULU?
- maseh ku ingat. bila cikgu tanyak pa cita2 dah besar kelak. ku padah ku mok jadi wartawan. cheyy. nak pa ka. HAHAHA. tem ya ku suka nangga wartawan kuang kuit ngembak kamera besarr dak nya. ya jak d suka ku. HEEEE.


SECARA JUJUR, SIAPA YANG BERMAIN DALAM FIKIRAN ANDA UNTUK DI TAG SEKARANG? SEBUT 5. 
- Sis Ztie, Hani, Pini, Si Pelangi Camera & Kak Nena.



dah siap! suma soalan dah ku jawab dengan sejujurnya. pada yang knk tag. 
sila sila la ngetes soalah d atas.
:D



5 juta pencarut terbaekk:

SaFF said...

hahaha..yahhh..pstok ku ngetes...sila bogel kn blog aku,ya! ting tong!

Ninie Nordin said...

orittee! pas tok aku ngabas blog ko okeh. arr. pakajadah ku nak bogel kan blog kau. aku bukan penjahat. grrr.

Faizal n Fashitah said...

Secara jujur, penah sik kitak bekentut depan gerek kitak? grrrRr...

flo... said...

wahh..best juak cita2 ktk...mek dolok nang x terpikir jak wartawan ya...
mesti kecik2 ktk salu magine mun ngga wartawan dlm tv nk...hehehehehehhe......=p

Ninie Nordin said...

bro.terbiut: arhh. soklan cepu mass. jwb sik? jwb sik? kmk asa pnh kot. kentut tapok tapok. syhhhh. boh bisin arhh.

sis.flo: best ka. p dh besa tok sik juak bminat jd wartawan. kehkehkeh. tauk2 jak ktk eh. beysala. mejin seorg kanak2. yerr.