Wednesday, May 5

Final Exam \:

now dah masok bulan 5. dats mean final exam poli semakin hampir dan hampir. aduhaii. nebes mena dah aku eh. siyesli. aku nang lom ready. mun boleh eh. mok jak mintak d tunda final exam. p apakan daya. aku hanya seorang pelajar 
nok sik da kuasa mok tunda tunda exam. hahahaha. hanya mampu tetak jak la. dalam ati tuhan  jak tauk. nebes. sedih. uhhh. sedih? sedih la. abis tok ney pat temu buah ati gk. hohoho. nya balit kota samarahan. ku balit bintulu. jaoh ada jak. ney pat temu salu gk ohh. yarh. KERINDUAN la pas tok. nahan ati la aku. ;(


pa ka. nang lari dari tajuk atas la d post aku tok. hahaha. sewel. malas mena mok g kelas eh. leh escape ka? SIK BOLEH EH. exam dah mok dekat. boh nak berani mati. tuweww! eh. ya jak la ku mok padah ari tok. jangan sik d update blog tk. hahahaha. CHALOBETEY!

0 juta pencarut terbaekk: