Thursday, March 25

Sakit Mata part iii

kotan lamak gilak ku ngidap sakit mata eh alu da part 3 d cita ku. hahaha.
*sik la lamak gilak. da lam 5 ari dak ya.
ari tok bok ku asa senang hati kit. time kat class pun sik da nak nyelak aku.
siap ada pesanan d beri classmates ku gney mok ngobat mata tok. makaseh.
eh. ku senang ati bukan pa. nok kembang tok dah pecah sikit bha. bok kuar nanah sikit sikit.
*cam ceridak jak bunyi. NANAH.
siyes ku padah. nang besah kembang tok. kotan banyak glak nanah lam mata ku.
kira ku tek. mun sik pecah. sok ku pegi klinik gik. sik tahan ku bha. ntam nanah lam mata tok la
polah ku asa sakit gilak gilak. sik kalak ku sakit mata dak tok. mun ulser gk pat ku nerimak.

time tok aku tengah picit picit nok kembang tok sambil online. geram ku. sakit pun sakit la.
janji ku puas ati. nasib petang tok nang sik da kelas. mun sik escape la jawapan eh.
aku kol umah. p sik da org nyaut. kompom mak ku ngah mandik. mun sik pun kat luar umah.
ayah ku kat ladang. kol pun mala jak ompuan nyaut. tempa palak ku. hahaha. *operator k.

mun d ikut kan hati dan pasaan tok. mok jak aku balit bintulu.
p ya la tek. bila ngenang balit. malas nyawa ku. bukan pa.
paham paham jak la jeraya mukah. menyakitkan hati.
bagus ku dok diam diam kat poli tok. kuang kuit g bintulu pun susah.
aku sakit sakit tok la bercarik mak.
p apa kan daya ku. kan tempat orang tok. bdikari la bjaoh dari orang tua. ):

k la. chow lok. geng sama palak atang. masa untuk gosip. hahahaha. :D

1 juta pencarut terbaekk:

erolnukman said...

jeraya mukah yang menyakitkan ati...merusakkan kan keta!